Osobní odběr není zpoplatněn. Jakmile je objednávka připravena k odběru, obdržíte od nás informaci e-mailem, telefonicky nebo krátkou textovou zprávou. Prosíme vyčkejte na toto avízo před návštěvou naší provozovny. Objednávky vyřizujeme postupně v pořadí, v jakém došly. Po obdržení avíza si můžete zboží vyzvednout po dobu následujících 14 kalendářních dnů kdykoliv v otevírací době prodejny. Po uplynutí této doby bude rezervace nevyzvednutého zboží zrušena.
Osobní odběr lze zajistit na 100% pouze při zamluvení objednávkou z e-shopu. Jiný postup negarantuje, že bude zboží nadále skladem, nebo připraveno volně k odběru. Z tohoto důvodu nedoporučujeme nahodilou návštěvu na základě informace z elektronického katalogu e-shopu.
Cena dopravy: ZDARMA - Objednávku lze zaplatit jak v hotovosti tak i platební kartou.
Objednané zboží si lze osobně vyzvednout v síti profesionálně vedených výdejních míst Zásilkovna.cz, a to v České republice i na Slovensku. Výdejní místa s dlouhou otevírací dobou pro pohodlné vyzvednutí objednávky dle vašich časových možností se nachází na místech s dobrou dopravní dostupností ve velkých městech. Seznam výdejních míst Zásilkovna.cz naleznete ZDE.
Cena dopravy: 55,- Kč s DPH, dobírka: +15,- Kč s DPH, dopravné a dobírka od 2.500,- Kč s DPH je ZDARMA. Objednávku lze zaplatit jak v hotovosti tak i platební kartou.
Přepravní služba PPL zajišťuje dodání zásilek o celkové hmotnosti do 30 kg po celé České republice, ve všední dny mezi 8:00 a 18:00 hodinou. Zboží vám bude doručeno nejpozději do 48 hodin od expedice z našeho skladu. Součástí služby je poskytnutí informací o zásilce. Minimálně jeden pracovní den před doručením zásilky obdržíte zprávu, prostřednictvím e-mailu a SMS, s informací o čísle zásilky a předpokládaném termínu dodání a s výší dobírky (pokud se jedná o dobírkovou zásilku). Den doručení je možné změnit online na stránkách přepravce: www.ppl.cz , k tomu vám stačí znát číslo zásilky. V den doručení vás kontaktuje pracovník společnosti PPL, aby upřesnil čas dodání nebo vás informoval o případných změnách. V případě, že vás kurýr nezastihne, zanechá písemné oznámení ve vaší schránce o neúspěšném doručení. Informace vám rovněž bude zaslána e-mailem. Další pokus o doručení probíhá automaticky následující pracovní den. Pokud vám termín nevyhovuje, můžete jej změnit podle pokynů v SMS.
Zákaznický servis PPL můžete kontaktovat na telefonním čísle 840 775 775.
Cena dopravy: 100,- Kč s DPH, dobírka: +30,- Kč s DPH, dopravné a dobírka od 2.500,- Kč s DPH je ZDARMA. Objednávku lze zaplatit jak v hotovosti tak i platební kartou.